Spraydag nr1

Jaha, så var första spraydagen snart avklarad!
Jag ska spraya en gång till klockan 22.30 innan jag äntligen får gå och lägga mig.
Jag har läst att folk tycker sprayen är obehaglig och smakar jätte illa, men det tycker inte jag. Tycker den är som vanligt nässpray, varken mer eller mindre trivsam.

Nu får vi bara se om jag fixar att leva så inrutat. Ska spraya 06.30, 14.30 och 22.30 i tre veckor nu till att börja med.
Det börjar ju inte så bra när jag i morse gick ut genom dörren och låste upp cykel innan jag kom på att sprayen stod kvar hemma på bänken. Man vänjer sig säkert efter ett par dagar.

Lite huvudvärk har jag haft under dagen men det är iofs inte ovanligt för mig mellan äl och mens.
Får hoppas att ev. biverkningar håller sig borta så länge det någonsin går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0