Spraydag nr11

Den här dagen har varit allt annat än angenäm!

Vaknade i morse med molvärk i magen och väldigt besvärande huvudvärk som strålade som ut ur ögonen, stoppade i mig två panodil till frukost och det blev faktiskt lite bättre.

Dagen rullade på och huvudvärken dök upp så fort tabletterna gjort sitt. Det kniper i trakten av vänster äggstock och det värker oavbrutet i min högra arm. Mycket på en gång alltså!

Om allt detta beror på sprayen eller inte är ju svårt att säga men tillsammans med fredagströtthet är det inte att roligt iallafall.

Nu ska jag krypa upp i soffan och tycka lite synd om mig själv och hoppas att det är bättre i morgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0