Vecka 4+3

Känns fortfarande helt sjukt att vi har lyckats!
Det är nästan så att jag knappt vågar tänka på att jag faktiskt är gravid.
I torsdags ringde sambon till Sahlgrenska för att meddela resultatet och efter alla gratulationer så fick han en tid då vi ska komma in för VUL. Om 18 dagar är det dags, den 11mars klockan 15.30 ska vi vara där.
Om allt ser bra ut då så kanske jag kan tillåta mig själv att börja tro att detta faktiskt är sant. Snälla håll tummarna för oss!

Jag känner knappt av att jag skulle vara gravid, brösten ömmar ytterst lite och jag är hungrig som en varg på mornarna men annars känner jag i stort sett ingenting. Förra veckan spände det och drog i magen en hel del, men denna vecka har det varit lugnare. Hoppas bara att det inte är ett negativt tecken.

2009 verkar för övrigt verkligen vara vårt år.
Idag fick vi äntligen sålt vår lägenhet, helt själva också, så vi slipper betala massa pengar till någon mäklare.
Känns hur skönt som helst, nu kan vi äntligen glädjas fullt ut över vårt husköp!


Kommentarer
Postat av: M

Åh vad skönt att det löste sig så snabbt med lägenheten, grattis!

Och det behöver inte kännas något än, gravid är du ändå! Jag kände inget särskilt förrän i vecka 6, det var då jag började må riktigt illa. Hoppas dock du slipper just den lite otrevliga biverkningen!

Kram på dig!

m.

2009-02-21 @ 21:27:11
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0