ICSI nr 2, spraydag nr 24, sprutdag nr 6

Det gick bra!

Kan ju inte påstå att jag varit vidare fokuserad på mina arbetsuppgifter under dagen idag men till slut så blev iallafall klockan 14.00 och jag kunde slå numret till SU med lite darriga fingrar.
Fick prata med en jättegullig sköterska som sa att allt såg bra ut och att jag ska komma på UL på torsdag kl.11.30.
Jag frågade iallafall om värdet på östradiolet och det var 0.56 sa hon. Förra gången hade jag bara 0,12 på mitt första blodprov så det känns jättebra att det är så stor skillnad. Visserligen lämnade jag prov på sprutdag 5 förra gången men ändå.


Jag känner av magen mycket mera idag, om jag hostar eller sätter mig ner lite för hårt så lixom skumpar det där inne.


Nu ska jag försöka ta det lugnt och hoppas att jag får se mååånga fina äggblåsor på ultraljudet på torsdag.


Kommentarer
Postat av: M

Åh jag hoppas du fått se en massa äggblåsor idag!

m.

2009-01-29 @ 16:59:27
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0