v 23+4

Oj, vad fort tiden går!

Man ska inte tro att man kan flytta in i ett stort hus med en stooooor trädgård och sedan ha tid till att syssla med sådant som att skriva en blogg. =) Vi trivs iallafall jättebra i vårt fina hus, det är helt underbart att bara kunna gå ut i trädgården när man kommer hem från jobbet och stanna där tills det blir mörkt.

Med magen är det också bra, det växer lite varje dag känns det nästan som.
Vår lilla bebis lever rövare i magen och jag får många härliga buffar varje dag, undrar om man någonsin kommer att tröttna på dom?

Jag har äntligen släppt på min spärr mot att köpa bebissaker så nu har vi beställt en vagn!
Det blir en Mutsy 4-rider light, det verkar helt perfekt.  Stor och stabil, svängbara framhjul men trots det 4 riktigt stora hjul som klarar terräng. Det återstår att se om vi blir lika nöjda med den som vi hoppas.



Så här ser vagnen ut med liggdelen på, fast vi ska ha en svart.

Är det förresten någon som har tips på vart man ska köpa mammakläder?
Jag hittar nästan inget som jag ens vill prova när jag är ute och letar. Jag skulle behöva en mysig kjol eller ett par snygga shorts men det verkar nästan omöjligt.

Nu ska jag fortsätta att plocka lite här hemma, får övernattningsbesök av lilla mamman i morgon. =)

Här kommer en bild på magen som är tagen i går.


Kommentarer
Postat av: MochM

Jamen där är du ju! Välkommen tillbaka!

Vad ni är duktiga med vagnbeställning! Vi har inte fixat vagn ännu men vi ska titta på en (begagnad) imorgon så jag hoppas den boxen kan checkas av snart.

Angående gravidkläder finns inga fina. Verkligen inte. Jag har nästan inte köpt något alls. Kör på leggings och tunikor och nu mest bikini och sarong. Har budat hem ett par ok jeansshorts från H&M Mama på Tradera, kolla där så behöver du åtminstone inte lägga så mycket pengar på det som ändå är rätt fult. I övrigt har jag en klänning från Topshop. En som får funka till sommarens alla fester.

Lycka till!

2009-07-07 @ 18:57:39
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej,



Kan inte du snälla recensera Mutsy 4 rider Light? Funderar på att köpa den men känner ingen som har den. :)

2011-06-29 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0