Spraydag nr13

Hemma igen efter en liten tripp till sambons arbetskompis stuga ute vid Smögen.


Det var mysigt även om jag i går morse när sambon berättade om planen fällde en liten tår för att jag just då mådde så otroligt risigt.

Vaknade kl 04 natten mellan fredag/lördag av fruktansvärd mensvärk, gick upp och mycket riktigt så kom mensen som på beställning. Stoppade i mig två panodil och lyckades somna om till 9, släpade mig upp och fick springa till toan då jag blev överraskad av en syndaflod. Har aldrig varit med om något liknande! Mensvärken kom tillbaka och den här gången dög minsann inte två ynka panodil för att ta bort den heller. Mitt i detta ringer sambon som var i väg på jobb och meddelar att han bokat med jobbarkompisen att vi ska komma och sova över i deras stuga! Jag var inte så glad men hämtade mig innan sambon kom hem så han slapp se sitt vrak till tjej gråta över en överraskning.

Det blev iallafall bättre under dagen och med hjälp av en voltaren kunde jag har riktigt trevligt.

Idag är det bättre, mensen har lugnat sig och är mer normal och värken är nästan borta. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0