Två dagar kvar...

Idag är det bara två dagar kvar tills vi ska börja behandlingen.
Jag har redan fingrat på sprayen som står där i kylskåpet.

I veckan har jag också berättat för de två närmaste på jobbet om vad som ska hända. 
Jag kommer att behöva deras hjälp för att kunna gå iväg till mina läkarbesök utan att alla på avdelningen ska behöva veta vart jag tar vägen. Det känns jättebra att dom vet och båda två har lovat att ställa upp till 100%, den ena har till och med erbjudit sig att hjälpa mig med sprutorna om jag tycker att det känns jobbigt. Känns bra att den utvägen finns om jag fegar ur men jag tror nog att jag ska klara det själv när den dagen kommer.

Sambon sitter just nu hemma hos mina föräldrar tillsammans med min ena systers man, de ska hämta lite grejer där uppe till deras kök. Pappa ringde nyss och delgav mig deras strålade idé om att dom tycker att vi ska gifta oss på Landvetter innan vi ska åka till Thailand i vinter hela familjen.

Jag har faktiskt också tänkt lite på ett sådant giftemål, men nu blir det ju inte lika roligt om vi skulle välja att göra slag i saken. Vi får se, nu ska vi först och främst försöka tillverka en liten bebis.


Som sagt, bara två dagar kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0