Dagarna efter -

Jag lever.

Det känns faktiskt redan bättre.
Fredagen och söndagen var hemska, har nog inte gråtit så mycket på flera år tror jag.



I dag har sambon äntligen fått tag på Sahlgrenska för att meddela resultatet av behandlingen.
Jag skulle höra av mig till dem när mensen kommer i december så skulle vi börja nästa försök i den cykeln,
äggplock skulle bli vecka 4-5 någon gång.
Vi kommer ju att vara i Thailand vecka 1-3 så om jag inte få börja med sprutorna utan att lämna blodprov innan så tror jag att äggplocket snarare blir vecka 6. Menmen, det känns som om det är en evighet tills dess!

Nu ska jag försöka bli normal igen, har ju inte känt igen min kropp sedan augusti så det kan kanske ta en stund.
Mensen började inatt, vaknade vid 04 av att jag hade fruktansvärt ont. Det var bara att släpa mig upp, värma vetevärmaren och knapra piller. Nu på eftermiddagen känns det bättre men förmiddagen har inte varit rolig.

Nu ska jag välja tapeter till vardagsrummet, det gäller att hålla sig sysselsatt!


Kommentarer
Postat av: M

Nej vad tråkigt. Vet ju verkligen hur det känns, hade hoppats så att det skulle gå bra för dig.

Skönt att du redan ser framåt. Jag har för egen del märkt att det är enda sättet. Hitta nya mål och må så bra man kan under tiden.

Önskar dig all lycka.

Kram m.

2008-10-19 @ 19:47:24
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0