Det är över..

Nej, det gick inte! Ingen bebis för oss den här gången. =(

De sista dagarna har varit fruktansvärda.
Testade i fredags som planerat och fick ett solklart minus på ett test från Clear Blue.
Tvingade mig själv att bita ihop hela dagen för att klara av jobbet men bröt ihop totalt på kvällen och bara grät.
Lovade sambon att göra ett nytt test på lördagen (rd14) och gissa om jag blev fundersam då det nästan på en gång skymtar något svagt på den plats där "plus-strecket" ska vara. Tog ytterligare ett test i samma urin och fick samma resultat. Först några fjuttiga prickar och sedan där bakom ett yttepyttesvagt streck. Började så klart att hoppas igen.
Därför blev livet inte precis bättre när jag i morse testar igen med likadana test fast från en annan förpackning och får fetminus!

Livet känns skit! Jag försöker fortsätta som vanligt men allt känns så meningslöst.
Nu kommer vi med all säkerhet inte att hinna med något nytt försök i år, det gör ju inte saken lättare.
Om vi bara haft ett ynka litet embryo i frysen så hade allt känts mycket lättare tror jag.

Får se om jag klarar att ringa till Sahlgrenska i morgon och meddela resultatet. Man måste ringa mellan 13 och 15, jättebra tid! Vem fan vill sitta på jobbet och ringa ett sådant samtal och gråta? Inte jag iallafall. Vi får se hur det bli, sambon har sagt att han kan ringa.

Nu ska jag krypa tillbaks under min mörka sten och slicka mina sår.
Förhoppningsvis så känns det bättre om några dagar när jag har landat lite.


Kommentarer
Postat av: trogen följeslagare

Vill inte vara den som är den men det lät inte som om det var helt över!?



2008-10-13 @ 12:37:28
Postat av: qermit

Kram vännen! Jag är så himlans ledsen för att det inte funkade för er!!!



Själv är vi igång med ivf 2 men det ser inte så ljust ut den här gången heller. Hur mycket orkar man gå igenom?

2008-10-13 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0