Ruvardag nr 11

Kunde inte hålla mig, jag har tjuvtestat!

Både i går och i dag men det blev minus så klart! =(

Känns ju inte lovande inför testdagen på lördag.
Fick ett mindre bryt i går eftermiddag igen, tårarna bara rann.
Det konstiga är att så fort jag fått gråta lite så känns allt bättre igen och jag kan försöka hoppas lite till.

Sitter och lusläser internet efter folk som testar totalt och onekligt minus på rd 11 men ändå fått plus på testdagen, det finns som tur är några stycken. Jag väljer att tro att jag är en av dem.

Snälla, håll tummar och tår för oss.
Jag kommer att bli knäpp om det inte går vägen.


Kommentarer
Postat av: trogen följeslagare

Håll ut några dagar till :-)

HÅLLER ALLA LYCKOBRINGANDE TUMMAR OCH TÅR!

2008-10-09 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0