Mellan ÄP och ET

Jag vågade inte ringa idag!
Jag är så jäkla rädd för att inget ägg blivit befruktat så jag vågade helt enkelt inte ringa.
Jag tänkte att vet jag inget kan jag ju iallafall hålla modet uppe och hoppas på det bästa.

Men det var ingen tuff tjej som satt här hemma och stirrade på telefonen idag mellan kl 13 och 15 då SU hade telefontid.
Velade fram och tillbaka och sedan var klockan så mycket att det var för sent för att ringa, ganska skönt att slippa tänka på det mera.

Nu är det bara att hålla tummat och tår att dom inte ringer i morgon innan vi kommer dit.
Vi ska vara där kl 12 och de kan ringa fram tom 11.30 och meddela att det inte blir något återförande.
Snacka om psykisk terror!

Nu ska jag sova så att det snabbt blir i morgon.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas det går bra idag!

Kram m.

2008-09-27 @ 10:26:56
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0