Ruvardag nr3

Känns helt sjuk att kunna kalla sig ruvare!
Tänka att jag faktiskt "ruvar" på ett litet embryo som består 50/50 av mig och sambon.

Ruvardag 3 alltså om man räknar ET dagen som ruvardag 0.
Känner så klart inte något som kan räknas som symtom, men känner jag mig själv rätt så kommer jag att börja bli heltokig om några dagar.

Magen är lite knasig fortfarande efter alla mediciner och ingrepp, svullen som en ballong.
Vi får hoppas att det lägger sig snart annars kommer folk att börja fundera på om jag redan är gravid.

Jag hann knappt bli av med sprayandet och sprutandet innan det var dags att säga hej till ytterligare ett härligt hormonpreparat. Progesteronet!

Dessa små otrevliga vagiatorer ska jag snällt ta tre gånger om dagen!
Den som uppfann dessa kan bara inte ha varit kvinna, det säger jag bara. Ingen kvinna skulle självmant gå runt med något som liknar smält stearin i trosskyddet. =)

Jaja, nog om äckligheterna.

Den 10/10 har jag testdag, vi får se hur länge jag kan hålla mig utan att tjuvtesta.

Kommentarer
Postat av: En som er följa troget!

Härlit då e det vad jag ska göra, hålla tummarna alltså!

2008-09-30 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0