Spraydag nr 21

Jag är så varm!!!

Har knappt sovit något alls i natt, tydligen måste jag ha svalt en kamin utan att jag märkt det.
Jag trodde på fullast allvar att jag skulle svettas ihjäl!
Vid 03.30 var jag uppe och öppnade fönstret på vid gavel, stackars sambon har det inte lätt.

Annars rullar allt på, huvudvärken besvärar mig inte lika ofta som tidigare så jag ska inte klaga.
Började på min andra flaska nässpray idag, hade nog missat att det var dags för byte om inte sambon hade påpekat det.

Jag blir så glad när han visar att han är delaktig i den här processen, han har tidigare varit ganska passiv. Inte för att han inte vill det här lika mycket som jag men det finns ju inte så mycket han kan göra i det här skedet. Han ska dock följa med på torsdag när jag ska lära mig att ta sprutan. Han måste också får lära sig om jag nu skulle fega ur.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite, det är ingen höjdare att börja kl.06.00 när man inte sover på nätterna.


 


Kommentarer
Postat av: M

Hej!

Vad kul att du hittat till min blogg. Nu ska jag läsa genom din, lagom aktivitet så här efter ÄP. 10 ägg blev det!

Må bäst!

/m.

2008-09-08 @ 15:23:00
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0