Spraydag nr 26, Sprutdag nr 3

I går när jag skulle ta sprutan så gjorde det så ont när jag började sticka in nålen att jag ryckte ut den.
Blev så förvånad för på SU kändes själv nålen ingenting, det kon en droppe blod där jag stuckigt också.
Fick ta några djupa andetag och sedan stack jag på andra sidan istället, dessvärre gjorde det ont även där.
Efteråt började jag nästan att gråta, var inte alls beredd på att det skulle göra så ont.

Nu är jag ju rädd för att det ska göra lika ont i kväll, och det är ju inte bra!
Försöker intala mig själv att jag bara lyckades träffa någon nerv och att det inte alls kommer att bli lika igen, men det går inte så bra.

Längtar nästan tills det blir kväll så att jag får ge det en chans till. Jag får bara hålla tummarna för att det går bättre annars vet jag inte vad jag gör. Misstänker att jag nog inte kommer att våga sticka mig själv längre, kanske får sambon ta över det.

Nu ska jag göra mig redo för 80års kalas, uppdaterar i morgon om hur sprutande gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0