Spraydag nr 31, Sprutdag nr 8

Efter onsdagens blodprov fick jag samma svar igen!
"- Fortsätt med samma dos och återkom på fredag för ett nytt blodprov".


Jag frågade om det hade hänt något över huvud taget och då sa hon att jo, nu hade det börjat hända grejer.
Men tydligen inte tillräckligt för att de skulle boka in mig på VUL. Nej nej, två sprutor till och sedan blodprov igen, mina stackars armveck är helt blå. Jag gruvar mig för att dom ska sticka mig igen när det redan gör så ont där.

Pressade sköterskan på lite mer information och hon trodde att jag kanske skulle få komma in för VUL på söndag eller måndag, men det beror ju på vad blodprovet visar i morgon.

Skadad som man är av att surfa runt på FL så frågade jag även vad mitt värde låg på.
Då skrattade hon och frågade om svaret skulle säga mig någonting.
Svarade att det kanske inte skulle säga mig något men kanske någon annan.
Värdet igår låg på 0,27 sa hon och visst, det sa mig inte ett dugg. =)
På måndagen hade det tydligen legat på 0,19, så något hade ju hänt men det låter inte mycket i mina öron.
Hon sa att det optimala värdet var olika från person till person, jag skulle tänkta på att mitt värdet låg på 0,04 när jag började med sprutorna.

Blev som sagt inte ett dugg klokare, men någon som läser detta kanske kan upplysa mig.

Återkommer i morgon när jag fått svar på det blodprovet, håll några tummar för mig!


Kommentarer
Postat av: M

Oj, det där är verkligen grekiska för mig, är tyvärr inte till någon hjälp...

Hoppas det går bra för dig och att det snart blir VUL.

Kram m.

2008-09-18 @ 20:43:42
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0