Spraydag nr 34, Sprutdag nr 11

Det är helt sjukt hur snabbt mitt humör och min inställning till detta kan ändras!

Förra veckan var allt pest och pina, jag tyckte sprutorna var jobbigt och jag hade nästan ångest över att behöva lämna alla blodprov. Efter ultraljudet i fredags så har jag ändrat mig totalt.

Visst de två senaste sprutorna har gjort ont och visst jag är blågrön i armvecken, men det gör inget!
Nu vet jag att allt är som det ska och nu är det nedräkning, varje spruta jag tar är en spruta närmare slutet.

Jag längtar tills morgondagens UL då jag förhoppningsvis får veta mer exakt när äggplocket kommer att bli.

Vi har nu på eftermiddagen varit och hälsat på ett par vänner.
Vi står varandra ganska nära även om vi nu det senaste inte har hunnit träffas så ofta.
Idag fick de veta att vi håller på med IVF och idag fick vi veta att de är gravida igen!
Många nyheter på en och samma dag.

Jag är verkligen superglad för deras skull, de har haft cancer båda två och borde inte kunna få barn på egenhand. "- Då kan vi vara mammalediga tillsammans" sa hon, jag hoppas verkligen att det blir så!

Nu ska jag ta min spruta och sedan vila min mage i soffan. Det känns verkligen att det händer grejer där inne nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0