Spraydag nr 35, Sprutdag nr 12

Dagens ultraljud gick bra. Den här gången gick det lättare att komma åt den vänstra äggstocken.
Skönt, en sak mindre att oroa sig för. Den här läkaren sa att han såg 5, kanske 6 blåsor på den högra sidan och 2-3 blåsor på den vänstra.

Äggplocket blir på torsdag klockan 09.00, det är så spännande så jag nästan dör!
Idag ska jag ta min sista spruta med Gonal-f och i morgon är det dags för den beryktade ägglossningssprutan.

Sov fruktansvärt dåligt inatt och har haft molvärk i magen nästan hela dagen, det ska bli skönt när detta är avklarat.
Nu ska jag vila min svullna mage på soffan en stund.

Uppdaterar i morgon om hur det gick med den hemska sprutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0