Spraydag nr22

I går tittade vi på Batman - The dark night. Vad bra den var!!
Det är fruktansvärt synd att Heath Ledger inte finns i livet längre för han hade med all säkerhet fått många priser för sin roll i den här filmen.

Natten som gick var lite bättre.
Fönstret fick vara öppet redan från början. Sambon drog upp täcket till öronen men jag låg nästan utan. =)

I morgon kl 07.15 ska jag till SU för att lämna blodprov, jag undrar om dom kommer att göra något mer?
Har för mig att jag läst om folk som fått göra VUL för att kolla att slemhinnan är som den ska också, men jag vet inte om det är i detta skede av behandlingen.

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas det gick bra hos farbror doktorn och du fått börja spruta vid det här laget. Jag har också hört om dom som fått göra VUL vid första besöket efter spraystart, det har dock aldrig jag gjort, bara blodprov.

Må så gott!

2008-09-11 @ 22:14:26
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0