v 11+0

Tänk vad tiden går fort ändå!
Jag är redan i vecka 11, känns helt sjukt. Men jätteskönt!
På något sätt så är mitt nästa delmål att överleva vecka 12, även om läkaren på det förra VUL:et sa att när vi sett att allt stämde så bra så är missfallsrisken lika liten som efter vecka 12 i vanliga fall.
Sambon tror stenhårt på vad läkaren sa men jag måste sätta upp små delmål iallafall, först vecka 12 och sedan blir nästa vid inskrivningen på MVC den 23:e.

Annars mår jag som vanligt nu för tiden. Ganska illa till och från, men jag överlever och har nästan börjat vänja mig vid att må så här. Nytt för veckan är däremot en fruktansvärd huvudvärk, det har jag inte vant mig vid! Flera gånger varje dag så dyker den upp, den sitter över ögonen och pannan. Helt vidrigt! Jag har googlat lite och det verkar vara ganska vanligt med huvudvärk så här i början innan kroppen har vant sig med alla hormoner. Jag hoppas att det beror på det och att det kommer att gå över snart!

Magen växer också så det knakar, fast jag ser mest tjock ut.
Kanske är jag bara tjock för att jag äter så mycket också, men det känns inte riktigt så.
Kulan sitter lixom lite för långt ner för att bara vara fett. Håll till godo med den dåliga bildkvalitén, sambon är inte hemma så jag fick knäppa själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0