ICSI nr2, ruvardag 11

Tvingade upp sambon klockan 06 i morse för att han skulle vara med när jag testade med det digitala testet.
Jag doppade testet och sedan fick jag mer eller mindre lite panik så jag lade ifrån mig det fort som katten med framsidan neråt. Sedan fick sambon snällt gå in i badrummet och vända på testet för att se resultatet.

Titta själva så fint testet såg ut! =)




Jag känner fortfarande i stor sett ingenting förutom att min mage har ballat ur totalt.
Den är svullen, knorrar och låter som en hel orkester men ut kommer det nästan inget alls! Inte alls speciellt trevligt, hoppas att det går över snart annars kommer jag att se ut som en badboll innan veckan är slut.

Kommentarer
Postat av: trogen följeslagare

Det är helt galet underbart både med barn och hus, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2009-02-19 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0