v.9+0

Det gick bra!

Vi fick träffa den underbara läkaren Lars Nilsson, han är bara för bra.
Lite komiskt att vi lyckas träffa den bästa läkaren endast på första och sista besöket bara.
För detta var sista besöket tydligen.

Allt såg bra ut, man kan fortfarande se var blödningen kom ifrån fast det området är mycket mindre nu och kommer troligen att försvinna helt snart.
Bebis var ca 21mm lång den här gången och stämde mer eller mindre precis i storlek med veckan jag är i.
Hjärtat slog så fint, duktig bebis.





Vi fick papper som ska lämnas till MVC och en uppmaning om att det nog är dags att ringa dem nu för att boka tid för inskrivning. Vi får se när jag tar mig i kragen och vågar mig på det.

Kommentarer
Postat av: M

Ja vad spännande. Det är verkligen nästa steg, MVC-besöket. Gör det idag!

Kram m.

2009-03-26 @ 09:24:39
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com
Postat av: trogen följeslagare!

Härligt härligt härligt :-)



Tidig inskrivning på MVC kan göra så man får gå på någon extrta träff innan träffen med ens BM, jag missa ett sånt möte i v 11 :-( hade varit kul att träffa andra i samma läge i livet men men!



Kram kram

2009-03-28 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0