Vecka 6+5

Det slog! Hjärtat alltså!! =)

Natten tills idag har jag nog inte sovit mer än tre timmar, vakande varje timme och tittade på klockan. De få stunder jag sov drömde jag om ultraljud. Helt sjukt!

Vi fick vänta en halvtimme innan vi fick komma in till läkaren och under den tiden så trodde jag på allvar att jag skulle svinna, så nervös var jag.

Väl inne fick jag hoppa upp i stolen och hon började undersökningen, jag fick nästan panik först då jag inte tyckte mig se något alls. Sedan vred hon lite på den och fram tittade vår lilla krabat. Den var 7mm lång och hjärtat pickade så snabbt så snabbt. Hon trodde att läkaren på akuten kanske inte haft en lika bra maskin som henne eller att hon inte tittat så noga i hela hinnsäcken. Sedan visade hon mig ett område nedanför där hinnsäcken satt som hon trodde var levrat blod. Det är mycket möjligt att jag kommer  att blöda ut det trodde hon, men jag behövde inte vara orolig för det.

Vi fick en ny tid den 25/3 15.30 för att titta om blodet är borta då och inte mig emot, då får vi ju en chans till att se den lilla räkan!

Kommentarer
Postat av: trogen följeslagare!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA!



Vilken lycka!!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2009-03-09 @ 17:02:12
Postat av: M

Puh vad skönt. Då andas jag ut!

Grattis!

m.

2009-03-10 @ 17:05:03
URL: http://www.ivf-resa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0